About Me

My photo
7 disember tahun gajah... kuar ah sowang budak yang kihut tahap gaban... aku telah diberi nama Khaida Mohammed [bkn nama sbnar] hahhaha seorang yg sgt giler2 remaja.. pasannnn.... hahha erm.. hobi aku suka tgkp gmbar yg nmpak santik kat mata aku..!!! [mata korang aku x brape kesah sgt la kan!! ... janji aku nmpak pic tu santek... aku jenis yang penyayang.. suka benda santek2 dan kihut2 je...

Saturday, May 28, 2011

1st Time blogging

Yehah!!!! akhirnya aku ada blog sendiri.. tu pon atas bantuan Amy Irwan... Haishhhh Walaupon busuk aku terima la jugak coz dia dah uatkan tk aku... Terima seadanya... pasni boleh la aku mencarut ntah ape kebenda dalam ni... nk luah kan prasaan konon nye.. chaitttt phodah dah... org nak ada blog aku pon nak ada gak.. 30 tahun sebelum namo lak ada blog sendiri... sebok dok baca blog orang..... ngeeeeeee

No comments:

Post a Comment